Mellanmåls-tips | Katti Houshmandfar - CrossFit

Katti Houshmandfar – CrossFit

Annons

Mellanmåls-tips

Vågen visade minus siffror imorse, alltså att jag har gått ned lite och jag har faktiskt inte så långt kvar till den viktklassen jag “eventuellt” ska tävla i den 19 November. Viktigaste är inte vikten för mig, mer mått och fett % och det känns verkligen redan som att jag börjat bli av med lite svullnad som jag haft runt magen ett tag nu. Ett jäkla elände det har varit, känt mig som en ballong så länge nu.

Jag äter 2 st mellanmål per dag i mitt kostschema och den jag ser fram emot mest är den jag får äter kl 15.00 vilket är:

200gram minikeso

1 avocado

Jag gillar att skära avocado i bitar och blanda med keson. Testa det är så gott!

Mitt nya kostschema är verkligen rolig och om dryga 1,5 vecka ska jag mäta och träffA Ako igen. Detta är alltså version 1.0


A great snack

I really love my new meal plans and it has shown both on the scale and on my waist and belly especially. I have been suffering of bloating lately and it is so wonderful that it is finally disappearing. 

I eat 2 snacks per day and one evening snack. The snack that I look forward to the most is the one I get to eat at 3 pm which is:

200g light cottage cheese

1 avocado

I normally slice the avocado and mix it with the cottage cheese, so yummy! try it.
Print

 

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats