Torsdag | Katti Houshmandfar - CrossFit

Katti Houshmandfar – CrossFit

Annons

Torsdag

Klockan är 13.00 här och vi ska strax åka iväg Leesburg Outlet och rensa Reebok butiken. Jag kan fortfarande knappt komma upp ur sängen för träningsvärken i min mage från alla GHD situps vi gjorde för 2 dagar sedan. Jag och Pamela gick upp vid 9 imorse ch tog en lång powerwalk med Svea (vovven) och sen blev det protein pannkakor till frukost och nu är hon och släpper av sin pappa på jobbet och sen ska vi åka.

Igår blev det 2 pass och kvällspasset på boxen var riktig grisig. Ni måste fan testa denna. Det var längesen som jag hade spyan i halsen faktiskt.

Amrap 3min – 10 GTOH 70/47,5kg och sen resten av tiden ska man samla kalorier på rodden. Vila 1 min och sedan kör nästa amrap.

Amrap 5 min – 15 GTOH 70/47,5kg och sen resten av tiden kalorier rodd. Vila 2 min och sen in på sista amrap.

Amrap 7 min – 20 GTOH 70/47,5kg och resten av tiden kalorier rodd. Ditt resultat är antalet kalorier du fått ihop på alla.

Jag fick 31, 35 och 48 kalorier så totalt 114 och jag körde på RX vikterna.

Nu ska vi strax åka men en sista grej innan jag drar. Formen idag, det känns så himla bra. Min kropp mår så bra av den kosten jag äter och hur jag tränar och jag blir bara mer och mer definierad och känner mig verkligen i riktig bra form. Jag kan följa kosten till 90% men målet här har varit att försöka vara strikt på dagarna och sen äta precis vad jag vill till middag och det funkar super.

Här är dagsformen. Jag ser verkligen på magen och ansiktet hur mycket jag har tappat. Är ni nyfikna på hur jag gör en hel dag här så kan jag gärna posta om det eller göra en video. Kommentera gärna då nedan.

Hörs sen! Kramiz

snapseed.jpg


THURSDAY

In any minute we are about to leave to go for some shopping at an Outlet and I have my eyes on the Reebok store. Last time Pamela was there she bought so many nice things that cost like nothing. We woke up around 9 am today and went for a powerwalk with the dog, then had an amazing protein pancake breakfast. I try to keep my diet and meal plans quite strict during the day and then I eat whatever I want in the evening. Works totally fina this way and as you can see my form is still on flee. Or at least I think so. I can really tell that 2 sessions per day and some good sleep really does it’s thing on my body. Love it!

Yesterdays second session was a real killer. Long time ago I felt that I was going to throw up during a workout. You really need to try it haha. It was 3 amraps in a row.

Amrap 3min – 10 GTOH 70/47,5kg and the time that is left row for calories. Rest 1 min and continue with next amrap.

Amrap 5 min – 15 GTOH 70/47,5kg and the time that is left row for calories. Rest 2 min and continue with next amrap.

Amrap 7 min – 20 GTOH 70/47,5kg and the time that is left row for calories. Your score is the amount calories. 

I got 31, 35 och 48 calories so 114 in total.

Now I have to go, sorry for the short post but I will catch you guys up after.

Have a great day!

 

 

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats