Smoothie-bowl | Katti Houshmandfar - CrossFit

Katti Houshmandfar – CrossFit

Annons

Smoothie-bowl

En enkel, nyttig och god frukost som går att göra på någon minut bara. I en smoothie bowl kan nästan inget gå fel och du kan mer eller mindre ha i vad som helst som du tycker är gott.

1-1,5 dl kokosmjölk

1 dl banana cream protein (whey 80 från Star kör jag)

1-2 nävar frusna hallon

vaniljpulver + kanel + is

Mixa i en mixer till en krämig och tjock konsistens och sen toppar du med lite gott som tex hackade mandlar, chiafrön, kokosflingor och protein crisps från Barebells.


This is a really easy, healthy and yummy breakfast (or why not snack) that takes you just a minute to fix. You can actually mix whatever you like in a smoothie bowl, it will always taste good I think. This is mine:

1-1,5 dl coconut milk

1 dl banana cream protein (whey protein)

1-2 handful of frozen raspberries

vanilla powder + cinnamon + is

Mix it all in a good blender to a smooth and thick cream and then topp with whatever you enjoy. I had chopped almonds, coconut flakes, chia seeds and protein crisps from Barebells.

 

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats